כשמסתכלים על העתיד של הייעוץ העסקי, אין כמעט איש מוסמך יותר מאלעד הדר לחזות את הכיוון שבו התחום מתפתח. עם 19 שנות ניסיון, 25 מיליון צפיות בחודש ו-18 סניפים ברחבי העולם, הדר לא רק עוקב אחרי הטרנדים – הוא יוצר אותם. החזון שלו לעתיד מבוסס על הבנה עמוקה של שינויים טכנולוגיים, התנהגות צרכנים ודרישות השוק המתפתח.
המהפכה הדיגיטלית כמנוע מרכזי
"המטרה היא להמשיך ולהפוך את הידע העסקי לנגיש יותר ויותר", מסביר הדר את החזון שלו לעתיד. הוא רואה ברשתות החברתיות ובפלטפורמות הדיגיטליות לא רק כלי שיווק אלא כמנגנון מהפכני להעברת ידע איכותי למיליוני בעלי עסקים ברחבי העולם.
הטרנד הדיגיטלי שהוביל הדר צפוי להמשיך ולהתפתח. הוא צופה שבעשור הקרוב, ייעוץ עסקי יהפוך להיות יותר אינטראקטיבי, אישי ונגיש. "אנשים רוצים תשובות מיידיות לבעיות עסקיות מורכבות", הוא מציין. "העתיד הוא בשילוב של ידע מקצועי עמוק עם נגישות טכנולוגית מתקדמת".
אלעד הדר על הגישה הכוללנית כסטנדרט חדש
אחד הטרנדים המרכזיים שהדר צופה הוא המעבר מייעוץ נקודתי לגישה כוללנית. המודל של "כתובת אחת" (one stop shop) שפיתח בקבוצת סאקסס (Success) צפוי להפוך לסטנדרט בתחום. "העתיד הוא בזה שחברת ייעוץ תטפל בכלכלה המשפחתית של בעל העסק, תגייס לו עובדים, תנהל קמפיינים ותהיה שותפה אמיתית להצלחה".
הגישה הזו, שמשלבת ייעוץ אסטרטגי עם ביצוע מעשי, צפויה להתפשט ברחבי העולם. הדר רואה בזה תגובה לצורך הגובר של בעלי עסקים לקבל לא רק עצות אלא גם תמיכה מעשית ביישום.
אלעד הדר על האישיות והמיתוג כמפתח להצלחה
בעתיד שצופה אלעד הדר, היועץ העסקי המצליח יהיה זה שיצליח לבנות מותג אישי חזק ואמין. "בעידן שבו כל אחד יכול להכריז על עצמו כמומחה, האמינות והניסיון המוכח יהפכו לקריטיים יותר מתמיד", הוא מסביר. החשיבות של 19 שנות ניסיון ועשרות אלפי לקוחות מוצלחים תרק תגדל בעתיד.
הגלובליזציה של הידע העסקי
עם 15 סניפים בינלאומיים, הדר רואה את העתיד כעולמי לחלוטין. "הבעיות העסקיות הבסיסיות זהות בכל מקום בעולם", הוא מציין. "העתיד הוא בפיתוח מתודולוגיות אוניברסליות שיכולות להתאים לכל תרבות ושוק".
הוא צופה שהעשור הקרוב יביא לסטנדרטיזציה גלובלית של שיטות ייעוץ עסקי, עם התאמות מקומיות. המכללה שהקים צפויה להפוך למודל לחינוך דור חדש של יועצים עסקיים שיפעלו על פי עקרונות אלה ברחבי העולם.
העתיד שהדר רואה הוא של ייעוץ עסקי דיגיטלי, כוללני ונגיש, שבו הגבול בין יועץ ללקוח הופך לשותפות אמיתית להצלחה מתמשכת.